Страсна недеља – ВЕЛИКИ ПЕТАК

Драма Великог Петка је потресна за сваког искреног хришћанина и значајно је познавати је.

Велике муке, испуштање крви и смрт тела, које је Господ Исус прошао ради НАШЕГ спасења, да би нама Бог Отац опростио све што смо починили и што ћемо до краја живота још учинити, изазивају тугу, бол и сузе…

”Али он би рањен ЗА НАШЕ ПРЕСТУПЕ, ИЗБИЈЕН ЗА НАША БЕЗАКОЊА, КАЗНА БЕШЕ НА ЊЕМУ нашега мира ради и РАНОМ ЊЕГОВОМ МИ СЕ ИСЦЕЛИСМО…..Мучен би и злостављан, али не отвори уста својих; КАО ЈАГЊЕ НА ЗАКЛАЊЕ ВОЂЕН БИ….” (Књига пророка Исаије 53)

Кад бисмо били захвални целог живота, сваког дана, од јутра до вечери, не бисмо могли исказати захвалност за оно што је Христос учинио за нас.

 Ни једна вера није као хришћанска. У свакој је човек остављен сам да се бори са својим гресима. Бог га помаже посматрајући га са даљине. Само је у нашој вери сам Бог сишао да се побрине за наше спасење и освоји нам вечни живот. Он је сишао са небеског трона, напустио савршенство живота у Небеском Царству и са нама поживео тежак људски живот и побринуо се да након смрти тела васкрснемо душом и останемо у вечном животу. Зар то није доказ да је Христова наука спасења ПОТПУНО ОТКРОВЕЊЕ БОГА ЧОВЕКУ и САВРШЕН НАЧИН СПАСЕЊА !

Свака душа након смрти тела ће живети у вечности, али којој и каквој? Вечни Живот је вечност у Божијој близини, у Царству Небеском, а вечна смрт је живот у вечности, али у удаљености од Њега, Творца

”Ко верује у Сина има ЖИВОТ ВЕЧНИ, а ако је непослушан Сину, НЕЋЕ видети ЖИВОТА, него ГНЕВ БОЖИЈИ ОСТАЈЕ НА ЊЕМУ” (Јеванђеље по Јовану 3, 36)

На сваком човеку је гнев Божији због наших сталних, свакодневних грехова које чинимо у мислима, речима и делима. Али ко поверује у Христа, опраштају му се греси. Ко не верује или пљује на Христа и прогони, убија хришћане због Христа, гнев Божији остаје на њему и плаћаће га у вечности. Како је то стравична будућност! Замислите…вечност! Не 10 година, ни 100 година, ни 1000 година, већ вечно!

Хвала Ти, Христе, да си поднео тако велику жртву за цео људски род и за мене, грешну, тако да ја не бих морала у вечности вечито у мукама плаћати оно што би било немогуће да исплатим….

НА КРАЈУ

Битка против свеопштег зла је била Христова, а победа је и НАША!!

Ми, као Христови следбеници, делимо Његов трон и делимо Његов ауторитет и победничку силу над снагама вечитог зла непријатеља сатане и то нам омогућава да будемо победници, а не побеђени!!

Смрт и зло више немају снагу над нама, јер је Господ Христос извојевао победу над њима за сваког од нас. У томе је радосна туга Великог Петка.

Исус Христос нам је поручио; ”Који верује у мене дела која Ја творим и он ће творити И ВЕЋА ОД ОВИХ ЋЕ ТВОРИТИ; јер Ја идем Оцу своме. И ШТО ГОД ЗАИШТЕТЕ ОД ОЦА У ИМЕ МОЈЕ, ТО ЋУ УЧИНИТИ, да се прослави Отац у Сину…У свету ћете имати жалост; али НЕ БОЈТЕ СЕ, ЈА САМ ПОБЕДИО СВЕТ”

This entry was posted in Исус Христос, Недеља Христових страдања and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

